Reklamacje i zwroty

ZWROT

Masz 30 dni na zwrot bez podania przyczyny. Pamiętaj, że gadżety i merch muszą być nieużywane. Zwrot nie obejmuje rozpakowanych CD i winyli.

Jak zwrócić produkt?

  1. Zwrotu dokonasz poprzez stronę: https://www.sklepzmuzyka.pl/zwrot 

  2. Instrukcja i zasady zwrotu.
  3. Spakuj produkt w oryginalne opakowanie lub dobrze zabezpiecz przesyłkę.

  4. Wyślij paczkę na adres:
    Kayax Production & Publishing 
    ul. Brukselska 20, 03-973 Warszawa

  5. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Koszt zwrotu pokrywa klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


REKLAMACJA

Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub niekompletny produkt, napisz do nas na sklep@sklepzmuzyka.pl – pomożemy!

Jak złożyć reklamację?

  1. Zrób zdjęcie lub nagraj filmik pokazujący problem.

  2. Wyślij maila na sklep@sklepzmuzyka.pl z opisem uszkodzenia, numerem zamówienia i załączonym zdjęciem.

  3. Poczekaj na decyzję – reklamację rozpatrzymy w 14 dni.

  4. Wymiana lub zwrot – jeśli reklamacja zostanie uznana, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze.

Staramy się dostarczać najlepsze produkty, ale jeśli coś pójdzie nie tak – znajdziemy rozwiązanie!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium