Najczęściej zadawane pytania
  • Ile trwa realizacja zamówienia?

Staramy się realizować zamówienie na bieżąco, jednak dajemy margines trzech dni na skompletowanie i wysyłkę każdego zamówienia. Dodatkowo jeśli wystąpi prośba o specjalną dedykację od Artystów, wydłuża to proces realizacji o czas pozyskania dedykacji.

  • Czy można zrealizować każdą prośbę o dedykację?

Sklep z Muzyką, współpracuje blisko z Artystami związanymi z wytwórnią Kayax. Prośby o dedykację realizujemy w ramach możliwości i dostępności Artystów. Jeśli spełnienie danej prośby jest możliwe informujemy o tym Klienta, wraz z przybliżonym czasem realizacji zamówienia. Dedykację, których zrealizować nie możemy, przechodzą od razu proces wysyłki. Każdy z przypadków traktujemy indywidualnie.

  • Kiedy otrzymam zamówienie z preordera/przedsprzedaży?

Przy każdym produkcie znajdującym się w preorderze podajemy datę premiery (która może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych). Wysyłkę produktów będących w przedsprzedaży rozpoczynamy najwcześniej 5 dni przed podaną datą premiery. 

  • Wraz z preorderem zamówiłem/am inne produkty, kiedy je otrzymam?

Rzeczy zamówione z produktami znajdującymi się w przedsprzedaży (preorderze), są wysyłane w ramach opłaconej przesyłki wraz z premierą produktu z preordera. W przypadku zamówienia kilku produktów znajdujących się w preorderze z różną datą premier, wysyłka następuje wraz z datą ostatniej premiery produktów z zamówienia.

  • Nie odebrałem/am zamówienia z paczkomatu/od kuriera, czy mogę zamówić kolejną wysyłkę? 

Tak, jest możliwość ponownej wysyłki zamówienia. Żebyśmy mogli tego dokonać, należy opłacić nową wysyłkę poprzez link: www.sklepzmuzyka.pl/wysylka 

W uwagach do zamówienia należy wpisać numer zamówienia, którego dotyczy ponowna wysyłka.

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty? 

Niestety nie prowadzimy odbiorów osobistych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium